Re: BIOS M1531/M1543 Trudno znalezc w sieci

Autor: Piotr 'Y.O.Y.' Filbrandt (yoy_at_tnijto.nets.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 09:54:03 MET

cezaryg_at_hsn.pl (Cezary Golubiewski) napisal w <90ups9$igv$1_at_news.tpi.pl>:

>Jezeli ktos ma do tego BIOSa obslugujacego dyski powyzej 8.4GB prosze o
>pomoc.
>Jezeli znajdzie sie BIOSik starszy, tez poprosze, bo plyta jest
>unieruchomiona poprzez upgrade nieodpowiedniego BIOSu
>Moze jakies linki do stron, gdzie da sie to pobrac.
>
>Utracilem BIOS do tego ustrajstwa i nie moge go odpalic.

Hmmm
zobacz tu:
http://www.ping.be/bios/HTML1/xpro.html
akuratnie jestem wtrakcie poszukiwan swiezego biosu do plyty txpro (wedlug
tej stronki to mam M560 z biosem od M560TG) o ktoorej ctbios powiedzial ze
to produkcja pcchipsa...gdyby sie okazalo ze to akurat ta sama plyta to daj
znac tylko nie obiecuje ze sie uda szybko zgrac jej biosik bo mam do niej
daleko ;/
papsy
Y.