Re: Asus TX97-e mobo - raz jeszcze

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 09:43:44 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> A na płycie czy w instrukcji nie ma rozpisanego tego złącza na poszcze-
> gólne piny tak, żeby móc dojść do tego który jest od czego?

A rzeczywiscie jest rysuneczek (naszkicuje go obrucony o 90 st bo bedzie mi
nieco latwiej :)

--------------------------------------
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|10 |11|12|13| |15|16| 17|18|
--------------------------------------

Wyglada to mniej wiecej tak, chodzi ze w miejscu pina 14 jest dziura (hehe
znaczy pina chyba nie ma)

a opis:
1 usb +5 Volt
2 USB port 0-
3 USB port 0+
4 Ground
5 (no connection)
6 ps/2 mouse clock
7 ground
8 fast infraded receive
9 +5 Volt
10 usb +5 Volt
11 USB port 0-
12 USB port 0+
13 Ground
14 (no connection)
15 ps/2 mouse data
16 ground
17 infraded receive
18 infrared transmit

Jest jeszcze zdjecie jak taki konnektor wyglada w rzeczywistosci (tasma z
koncowkami infrared, ps/2 mosue, usb 0 , usb 1)

ale szczerze mowiac niewiele mi to wszystko mowi, jesli mozna to chcialbym
sie dowiedziec jak to sie u nas nazywa, gdzie tego szukac, i czy ewent.
gdzies mozna sobie takie cos dorobic (np u znajomego w warsztacie albo w
jakims sklepie komputerowym :-)

Pozdrawiam
TZD