Re: Radosław Sokół -- poważne pytanie...

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 07:02:26 MET

Kaja <fatum_at_friend.pl>

> To znaczy, że nie masz karty graficznej
> RIVA TNT2, nie masz płytki CDROM
> z NVIDIA i nie zainstalowałeś
> jej...A tak wogóle to nie bujaj, bo masz
> bujną wyobraźnię i ludzi wpuszczasz w maliny.

> Kaja

Nie da się ukryć, że nie mam...
Pisałem przecież:
 -- mam ASUS AGP-V6800 DDR SGRAM v3.68
(to znaczy pisałem: ASUS V6800,
ale teraz piszę dokładniej)

Pisałem też, ale chyba nie tutaj, że miałem
kiedyś TNT i chodziła (z taką płytą) na AGPx2,
a teraz mam GeForce'a i chodzi na AGPx1, i nie
potrafię tego zmienić. Pisałem też, że po wyjęciu
poprzedniej grafiki niczego nie deinstalowałem, ale
że zainstalowałem na tamtych sterownikach, te od
GeForce'a i chodziło na AGPx2 -- co sprawdziłem
programem WCPUID2.7...

Pisałem Ci już (prywatnie) że podmieniono mi płytę,
bo w poprzedniej padły kontrolery:
 -- najpierw FDD, później HDD...
(o tym, że padła mi dyskietka
pisałem także na tej grupie i to
wielokrotnie, szukając -- bezskutecznie -- pomocy)
I teraz mam kłopot z tym AGP, które najwyraźniej
chodzi na AGPx0.6. :)
(tak na oko, w porównaniu z tamtym AGPx2)

Problem to zresztą niewielki, bo i tak
zamierzam kupić nową płytę i odpalić to na AGPx4,
ale z tym też mam ochotę zrobić porządek. :)

A wyobraźnię chyba rzeczywiście mam dobrą. :)

Oczywiście fotkę opakowania i samej karty mogę
podesłać Ci na priv, jeśli Ci na tym zależy. :)
Fotkę płyty (MB) głównej -- także. :) Tylko po co? :)

Wyniki z PCI list -- także mogę podesłać. :)

Leszek Ciszewski.