Re: jak odzyskać zawartość opróżnionego kosza w win95

Autor: smok_wawelski (smok_wawelski_at_kki.net.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 01:30:44 MET

Czesc
spróbuj znależć na jakims ftp programik rec4all.exe pełna nazwa recovery 4
all - nieduziutki i skuteczny lek na długowieczność w "aptece" o nazwie
altalavista
pierwsza zasada przy odzyskiwaniu-nic nie zapisywać na tym dysku
co z niego chcesz odzyskiwać aha i pamietaj ze zmora Win zapisuje swapa

Pozdrowienia smok_wawelski_at_kki.net.pl

Użytkownik Panda <fhpanda_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90u24v$9ub$1_at_news.tpi.pl...