sprzęt czy soft?

Autor: frigo (frigo_at_wp.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 22:14:24 MET

Słuchajcie i mi pomóżcie.
Co robić w sytuacji, gdy komputer jest na gwarancji (ba, ledwie dwa miechy),
Win 98se zainstalowany
w sklepie, a wiesza się nagminnie.
Nie pomaga reinstalka z pożyczonej płyty, stery wchodzą spox ale po dwóch
dniach sprzęt
wywala znów błędy.
Co to może być- sprzęt czy soft? Jakie są najczęstsze tego typu problemy?
Czy mam go odwozić do sklepu (rozkręcać nie chcę bo gwarancja)?
I jak w ogóle mam podejść gości ze sklepu? Czy oni mi go mają sprawdzić
np. przez parę dni?
W ogóle co mam robić, bo spróbowałem już wszystkiego poza zdjęciem obudowy?
Dzięki za odzew.

 Adam Piotrowski
    frigo_at_wp.pl