Karta graficzna - wyjscie TV

Autor: Wojk (wojk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 00:39:13 MET

Czesc
Czy ktos moglby mi doradzic jaka kupic karte graficzna z dobrym wyjsciem TV.
Chcialbym jej uzywac zarowno do pracy biurowej jak i do roznych gier.
Wyjscie TV potrzebne jest mi do wgrywania prostych czolowek (np. z tytulem)
do moich amatorskich filmow video.
Zalezy mi aby wyjscie Tv dawalo obraz dobrej jakości.
Testowalem ostatnio karte TNT2 Pro Tv out (nie firmowa) ale obraz jaki
podawala na telewizor byl fatalny (nieostry, kiepskie kolory).
Nie pomogla ani zmiana sterownikow ani kabla polaczeniowego.

Chcialbym aby karta ktora chce kupic miescila sie mniej wiecej w cenie 1000
zl.
Rozwazalem:
Asusa 7100 GeForce 2 Mx Tv out
oraz
Ati All-In-Wonder

Moze jednak szanowni grupowicze bedziecie mieli jakies lepsze propozycje.
Za wszelki odzew z gory dziekuje.
Pozdrawiam wszystkich.
Krzysztof