Re: jak zgrac film z video

Autor: PiotrCF (PCF12_at_who.net)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 22:56:01 MET

Aleksander Macedoński napisał:

>jak zgrac film z video na hd by zajmowal jak naj mniej miejsca.
>Bardzo prosze o wyczerpujace odp. bo w tej materi jestem KOMPLETNYM
>LAMERRRRREM:(

1. Zainstalować bibliotekę kompresującą filmy, np. DivX (chyba jest
   "nielegalna")
2. Zainstalować jakiś program do przechwytywania filmów potrafiący
   skorzystać z tej biblioteki, np. VirtualDub (darmowy)
3. Ustawić odpowiednie parametry: wybrać kompresor i jeśli film ma zająć
   jak najmniej miejsca, to ustawić malutki obraz z wysoką kompresją,
   dźwięk o jakości telefonicznej itp.
4. Nagrać film.

Możesz też nagrać "czymkolwiek" do AVI, a potem skompresować
microsoftowym Windows Media Encoder-em do ASF, również wybierając
najniższą prędkość transmisji.

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr