szybki skaner

Autor: Ainsztajn dwójka (emil5_at_go2.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 21:39:01 MET

Cze!

Mam sobie komputr PIII 500 i płytę jakiegoś chłama (P6BAT-A+) do tego
szajsu podłączam skaner Primax na LPT. Szajs działa siakoś wolno.
Sprawdzałem go na drugim komputrze (P166MMX) i działa trochę szybciej.

W Biosie mam opcję Parell Port Mode. Próbowałem tam wszystkich
ustawień (ECP, EPP, ECP+EPP) niestety tylko mogę spowolnić skanowanie.

To chyba nie jest normalne jak na szybciejszym koputrze skaner działa
wolniej

Pozdro!