Re: Ricoh

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 20:57:05 MET

Użytkownik "Piotr :-)" said:

> Ja polecam a byla to moja 11 nagrywarka mialem i SCSI i IDE od Yamacha do
> Creatiw
> wszystkie padly a te sprzedalem i dajej nagrywa i czyta DVD jak narazie

11 nagrywarek powiadasz ? Jesli takie marki jak w/w to ja sie nie dziwie ;).
Ciekaw tylko jestem jak byly eksploatowane (tzn. ile plyt bylo palone i w
jakich warunkach te urzadzenia pracowaly).

> Karzdy chwali swoje bo takie zna ja to jestem juz jednym z weteranow
> zaczynalem
> od x1 i przeszedlem wszystkie etapy teraz ta CDRW nagrywa na niej x10
> ale coz wybor nalezy do ciebie poczekaj moze jeszcze cos na grupie napisza

No i jeszcze nie doszedles, ktore modele sa najtrwalsze ;) ? Znajomy mial
Teac-a 55S wypalil na nim ponad 3 tys. plyt, sprzedal go, wciaz dziala.
Kolega do dzisiaj uzywa Plextor-ka W4220T (z tego co widze to tez wypalil na
nim
kilka tysiecy plyt ;))))
Ale jak sie kupuje Yamah-y, ktore sluza jako heavy-duty to ja nie mam pytan
;))).

Btw: Co do zasilania. Kto uzywa w domu 5 twardych dyskow naraz ? Zmywarke
tez podlaczasz do listwy zasilajacej ;)) ?

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl