XRomeo - jak go ominac?

Autor: Pawel Sz. (bravo_at_w.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 19:57:00 MET

Witam wszystkich Grupowiczow!

Mam problem z tym wirusem (uszkodze autora tego syfa jak tylko dowiem
sie kto to). Czy ktos moze wie jak uchronic sie przed tym swinistwem?
Nie chodzi mi o naprawienie skutkow dzialania tego gryzonia tylko czy
jest jakas nakladka, ktora zapobiegnie samootwieraniu sie mail'i z
XRomeo? Jesli ktos wie cos na ten temat prosze o szybka odpowiedz.

O odpowiedz prosze na priva, bo jutro bede sprawdzal poczte w
"warunkach polowych" i nie bede mial dostepu do grup dysusyjnych.

Z gory dziekuje!
Pozdrawiam
Pawel