Re: Elito-Epox

Autor: Onkel Jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 19:13:03 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik Onkel Jurak <onkel_jurak_at_justmail.de> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:90qddq$201k8$1_at_ID-58282.news.dfncis.de...

> no , jak amd zrobi jak juz robilo wczesniej to pociagnie i wiecej
> ..wystarczy ze mnoznik ustawiony na plycie o.5x to bedzie dla procka
rozkaz
> do 13x (albo procek dla plyty raczej) i tak dalej ..

bywalo - fakt. sprawa sie juz rozwiazala.ktorys z kolegow na grupie (nie
pomne juz teraz, a nie chce mi sie specjalnie sprawdzac, ktory) tak goraco
reklamuje ostatnio msi k7t pro2, ze ponioslo mnie i dzisiaj kupilem, to oraz
tak chwalonego na grupie tytana majesty V (to chyba to ustrojstwo nazywacie
orbem, czy tak ?) nawiasem mowiac w testach, ktore mialem w reku wypadal
bardzo mizernie, jako najgorszy z testowanych, ale znow zawierzylem grupie.
zobaczymy. czeka mnie pelen wrazen wieczor (oby nie najgorszych). mostki juz
zamalowane, nowa karta grafiki czeka juz w pudelku... itd :-)
pozdrowienia
jurek