Re: Voodoo 1, 2 i 3 - roznice

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 18:07:49 MET

z punktu wydaanosciowego to oczywiscie v1 najslabsze v2 srednie v3
najszybsze :) ale to tez zalezy na jakim procesorze bedzie chodzic ta karta.
Uwazam ze dla procka p166 i mniej oplaca sie kupic v1; dla p166 mmx i wyzsze
mmx'y oplaca sie v2 a v3 oplaca sie gdy jest conajmniej jakis celeron 300.
Co do rusha i banshee to ten pierwszy to polaczenie v1 z karta 2d(nie
polecam gdyz byly z nim problemy) a drugi to polaczenie v2 z karta 2d (tez
nie polecam wydajniesze jest np v2 + jakis virge, oczywiscie w 3d bo w 2d
banshee daje duzo lepsza jakosc obrazu od virge). Co do cen to uzywane v1
diamond monster 3d na gieldzie w krakowie chodza po okolo 80 zl, v2 diamond
moster 3d 2 po jakies 170-180 zl (chciaz ja jakis czas temu sprzedalem
swojego za 120) a v3 uzywane to juz roznie zalezy jak sie trafi ale tak
srednio to okolo 280-300 zl za wersje 2000 (ja kupilem taka za 200 ale to
byla wyjatkowa okazaj:)

--
  -=+ SotY +=-