Wielka prosba od gracza.

Autor: HackemoN (hackemon_at_mindspring.com)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 17:45:16 MET

Witam,

Wiem iz jest to dosyc niecodzienna prosba,
lecz juz wlosy sobie wyrywam z glowy jakby tu zdobyc
gre "The Neverhood". Na necie nigdzie nie ma, qmpli
pytalem tez nie maja. Mialem pelna wersje az do momentu
gdy qmpel przykleil tasme klejaca na plytce a pozniej
radosnie ja zerwal......z lakierem oczywiscie - i po plytce.

Jesli wiecie gdzie mozna ta gre dorwac, bede dozgonnie
dzwieczny :)). (Nieoficjalnymi kanalami oczywiscie :)) )

Z gory dzienx, wiem ze jest to jak blaganie dziecka o cukierki,
ale no coz.....lubie wszystko co tuczy :))

--
HackemoN (or compatible)
*  *  *