Dobra 17' Pomozcie!!!

Autor: rafal_korytkowski_at_my-deja.com
Data: Sat 09 Dec 2000 - 17:13:33 MET

Jestem zainteresowany zakupem monitora 17 calowego.
Chcialbym aby byl on zgodny z TCO 99, mial przynajmniej 85Hz
odswiezania w
rozdzielczosci 1024x748. Zalezy mi tez na 1280x1024.
Najlepiej aby byl plaski - niwelowal odbicia swiatla. Bardzo wazne jest
aby
mial dobra powloke antystatyczna i swietne wlasciwosci absorbujace
niezdrowe
promieniowanie (wbudowany filtr). Nie zalezy mi na glosnikach ani na
mikrofonie.
Jaki monitor powinienem kupic?
Ogladalem LG Flatron 795 FT Plus - podoba mi sie.
Czy moze ktos taki ma i moglby podzielic sie doswiadczeniem?

Licza sie tez inne cechy - serwis, gwarancja, ewentualne usterki
zwiazane z eksploatacja (czego ja sam nie moge stwierdzic w sklepie),
instrukcja, tryb sterowania (OSD), plamka, rzeczywisty obszar widoczny
itp.
itd. (zainteresowani beda wiedziec o co chodzi). No i oczywiscie cena -
tez
istotny element zakupu!!!
Gdybyscie mogli mi poradzic co wybrac i na co zwracac uwage przy
zakupie (np
przy uzyciu Nokii Testu lub CRT) to bylbym bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Raf

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.