Update BIOS'u - problem

Autor: Robson (rpbyc__at_NOSPAMpoczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 15:12:32 MET

Cześć!
Czy ktoś wie, co zrobić w takiej sytuacji:
1. kupiłem EPROM 27C1000,
2. zaprogramowałem go plikiem binarnym zawierającym nową (jak dla mojej
płyty) wersję BIOS'u, ściągniętym z witryny producenta mojej płyty
(Spacewalker HOT-555A)
3. włożyłem EPROM do podstawki zamiast oryginalnego BIOS'u.
4. odpaliłem kompa - DZIAŁA! Uruchomiłem wiersz poleceń DOS.
5. zresetowałem kompa.
6. NIE DZIAŁA!!! - słychać beep jeden długi i dwa krótke, czy coś w tym
stylu, i nic - cisza...

Jak to możliwe, że po włożeniu nowego BIOS'u najpierw komputer się
odpalił, a teraz nie chce? Oczywiście ze starym BIOS'em działa bez
zarzutu.
Czy to może mieć związek z faktem, że przy pierwszym uruchomieniu na
nowym BIOS'ie pokazał się komunikat "Making new ESCD" (o ile dobrze
pamiętam), a potem dopiero ten co zawsze się pokazuje, czyli "Updating
ESCD"?

Sorry za długi post.

Robson