Re: Asus TX97-e mobo - raz jeszcze

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 12:28:20 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

> A jest opisane w jakiś sposób? (to znaczy czy w instrukcji są opisane
> konkretne piny tego gniazda)

Cytuje :
PS/2 mouse, USB , infrared connector (18-1 pin block)
If you're using a ps2 mouse, usb or infrared devices you must purchase an
optional external connector set. The external connector set connects to the
18 pin block and mounts to an open slot on your comp's chassis. The system
will direct irq12 to the ps2 mouse if one is detected. If not detected
expansion cards can use irq12 . See PS2 Mouse control in Bios Features setup
and usb functions in pnp and pci setup of the bios software.
See second infrared connector for details on the infrared conn.

Koniec cytatu.

A wiec jako czlowiek majacy pojecie o angielskim jezyku (hehe) wiem ze mozna
jakis dodatkowy konektor dokupic, tylko ja nie wiem jak to sie u nas nazywa,
i czy w ogole gdzies to mozna dostac (czy to byla jakas uniwersalna koncowka
czy tylko do asusa 97tx? bo wtedy to bieda...)
No i jakie sa szanse na znalezienie - i ile takie cos moze kosztowac (no i
czego w ogole mam szukac, jak to sie nazywa itp).

Generalnie chce podlaczyc sobie skaner na usb (ktory dopiero mam zamiar
kupic hehe) no i nie wiem czy jest sens tracic pol roku na szukanie koncowki
, moze lepiej kupic na lpt (i kupic jakis rozgaleznik na 2 lpt [drukarka]).

Pozdrawiam,
TZD