Re: Celeron 300 mhz i overclock

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 11:44:55 MET

Hi,

Jacek wrote:

> 1.Chcialem podkrecic mojego celka, na 450 poprzez zmiane cz. fsb na 100 mhz
> ,ale niestety wiesza sie, co moze byc przyczyna, (ram 100 mhz, grafika viper
> 330 4mb pici, plyta luckystar bx, )

Albo marna płyta, albo marne chłodzenie, albo marny egzemplarz procesora.

> 2.celek ma blokade mnoznika wiec moze ktos wie czy da sie to jakos ominac...

Nie da się.

> Co moge jeszcze zrobic, moze lepsze chlodzenie ???

Możesz spróbować, ale IMHO niewiele to da. Chyba, że w tej chwili masz
bardzo słabe.

> a moze ten konkretny model jest oporny na podkrecanie ??

Zdarza się. Dość spory procent Celeronów 300A nie działa na szynie 100 MHz.
Do tego często marne płyty typu Lucky Star właśnie niestety nie pozwalają
na wyciśnięcie wszystkiego z procesora -- znam przypadki, że na tego typu
płytach nie dało się podskoczyć powyżej 400 MHz, a na ABicie na przykład
procesor biegał bez problemów na 464 MHz.

> Prosze na priva,

A nie znasz zasady "pytanie na grupie, odpowiedź na grupie"?
A jak już chcesz kopię na priva, to przynajmniej Follow-up To ustawiaj
w swoim poście...

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |