CDR-8335 Hitachi -nowy firmware ?

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 09:23:35 MET

Gdzie mogę znależć nowy bios do tego napędu ?
Oczywiście jeżeli w ogóle jest on gdzieś dostępny.
Obecna wersja firmware-u to "0008" i zastanawiam sie czy jest gdzieś nowsza.
Szukałem na stronie Hitachi ale tylko znalazłem krótką notkę z podstawowymi
parametrami i zdjeciem.
Poszukuję też do tego modelu bardziej szczegółową notę na temat np. korekcji
błędów.

--
Tnij cytaty, bo się robi śmietnik na grupie !