Re: IBM DTLA-307030

Autor: Luki (cut_here_luki_at_druid.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 02:58:19 MET

Mam taki z pierwszych serii, jazdzi ze mna na rowerze (teraz juz nie bo zimno)
i wszystko jest OK. Wczesniej mialem Quantum CX 13GB i jezdzilem z nim rok
tez bylo OK.
    Moim zdaniem zachowanie dysku powoduje udma 33 na plycie. W HDtach'u
wyciaga max ok 39 MB/s a srednio 35 MB/s. Z 2 mb cache to on czyta i czeka az
mu sie uda wyslac przez kontroler. Sprobuj zrobic np. 1GB partycje na KONCU
dysku i wtedy sprzawdz czy stuka.

Luki