Re: Voodoo3 i Riva TNT

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 02:09:36 MET

Hi!

"Jakub" <jwille_at_go2.pl> napisales(as):

>Jesli masz wybierac miedzy V3 i TNT2 radze ci wybrac Voodoo.

Genialna porada.

>Kilka dni temu postawilismy ze znajomym oba kompy,monitor przy monitorze i
>przetestowalismy kilka gierek.
>Sprzet z Voodoo 3 2000 : PII 400Mhz 128 Ram Aopen BX
>Sprzet z Riva TNT2 32 : PIII 500Mhz 128 Ram Delta?

Szczegolnie do takiego sprzetu... tia... voodoo rulez.

>Bylismy mocno zdziwieni kiedy u niego na PIII z TNT2 przy rozdzielczosci
>800x600 gra RUNE chodzila zdecydowanie wolniej niz na PII w 1024x768 !! Z
>innymi gierkami bylo podobnie np.Fifa2001

Tak to ejst z grami napisanymi pod 3dfx Glide... Przewaznie lepiej
chodza na wudziakach zanim wyjda odpowiednie patche.

>Ja osobiscie niezauwazylem prawie zadnej roznicy w grafice 16bit a 32bit.

CZas isc do okulisty znaczy sie.

>Dzis kumpel wymienil karte na v3 3500.

Bardzo madrze zrobil. Jeszcze Ci za to podziekuje tak ze bedzies zmial
limo... Jak zechce pograc w cos innego. W dodatku akurat V3 3.5 to
anjmniej ekonomiczna wersja wudziaka...

--
Pozdrawiam !!!
MGB