Re: Dziwne zjawisko

Autor: beblok (beblok_at_vc.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 01:46:39 MET

Dnia 6 Dec 2000 07:19:01 +0100
Silverman_at_go2.pl (Krzysiek) wyslal(a) posta o takiej tresci:

>jak widze ze plyta glowna to
>abit to sie wszystkiego moge spodziewac
Dlaczego? Sam mam Abita i jestem bardzo zadowolony.

>moze tez byc wina pamiatki
>ale skoro pada tez przycisk resetu
>to moze byc wina plyty
A co bys powiedzial na przelotke pod procesor?
Rozmawielem z gosciem ktory sprzedaje na gieldzie i powiedzial ze
kiedys mial przelotki "ze zlej parti" i efekt byl taki sam.

>najlepiej niech pojdzie z nia do serwisu
>gdzie ja kupowal
Kompa zlozyl na gieldzie i dobrze by bylo wiedziec z czym ma pojechac.

Pozdrowienia
Beblok