sb live 1024 + glosniki media tech 5.1 - problem z podpieciem

Autor: Eathan (qbek_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 23:29:31 MET

Witam

zestaw jak w temacie czyli SB LIve 1024 a do tego glosniki Media tech 5.1
czyl lacznie jest sobie 6 glosnikow ( 4 satelity + centralny glosnik +
soubwofer)

glosniki maja kabel typu DIN 9 pin lub przejsciuwke z tego kabla na 3 mini
jacky
na jednym sa przody na drugim tyly i na trzecim centralny glosnik +
soubwofer

no i problem jest taki ze maksymalnie graja mi 4 satelity + soubwofer a
glosnik centalny milczy jak zaklety - probowalem roznych patentow i nic -
jest gorzej

wiec sie pytam jak to podlaczyc do liva ktory ma tylko 2 wyscia min jack tak
by graly wszystkie glosniki
myslalem o przejsciowce 2 mini jack na 1 min jack i przody podpiac razem z
glosnikiem centralnym i soubwoforem ale nie wiem czy to jest dobre
rozwiazanie

BTW to calkiem ciekawy zestaw:
- 4 satelity
- soubwofer + glosnik centralny
- pilot bezprzewodowy z pelnym sterowaniem
- regulacja glosnosci kazdego z glosnikow ( przod, tyl, soubwofer,
centralny)
- cos w rodzaju zaprogramowanego equalizera - 4 pozycje
- jakos dzwieku moim zdaniem b. dobra choc to pojecie subiektywne
- drewniany soubwofer
- i jeszcze cosby sie znalazlo

a minus to nie iwem jak to odpalic w 100% ( chodzi o ten dodatkowy glosnik )

--
Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl