Re: 128MB PC-133 (???) Infineon

Autor: Wojt_at_s
Data: Fri 08 Dec 2000 - 22:36:09 MET

> CT-8 PC100 2-2-2
> CT-7,5 PC133 3-3-3
> CT-7 PC133 2-2-2
>
> www.infineon.com
>
> Na naklejce było wyraznie napisane PC100 , dlatego jej nie ma...
>
> CT-8 działaja na PC133 CAS=3 , na 2 nie próbowałem , ale co do sprzedaży ich
> jako PC133 to faktycznie jest to naciąganie (sam się spotkałem z tym
> procederem w Action - CT8 sprzedawane jako PC133 , brak naklejki Infineona -
> widać wyraźnie że kiedyś była..)

dzieki za info

no coz moja wina bo nie spojrzalem , ale nie watpie ze spokojnie beda na
133
dzialac.
rzeczywiscie - teraz dopiero skapowalem - na trzech czy czterech
scalakach
jest chyba pozostalosc po kleju a na tym maly stickers firmy
ktora to sprzedaje :)

Tyle ze nie o to juz chodzi - coraz wiecej "firm" komputerowych a w nich
"specjalisci" oklamuja klientow.
A co do action - bylem zeby sie dowiedziec czy maja nagrywarki
Creative na czesciach plextora - jakie to bylo dla nich zdziwienie
w magazynie , serwisie .