Re: ---===RAM 100MHz - RAM 133MHz===---

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 20:38:50 MET

> na
> wydajnosci

> Mozna niezaleznie od szyny z jaka pracuje Duron ustawic 133MHz dla
pamieci.
> Masz wtedy jakies 10% przyrostu predkosci

Cześć.
Duron chodzi na szynie DDR 100MHz, czyli jakby 200MHz. Wzrost taktowania
pamięci o 33MHz zwiększy wydajność całego komputera. Jak tu koledzy
mierzyli, o jakieś 10%. Musisz tylko pamiętać aby pamięć była typu CL2
a nie CL3. A jeśli kupujesz Kingstona to pomyśl o pamięci VCM. Wzrost
wydajności o kolejne 5-10%. Weź pod uwagę że Kingston VCM jest średnio
trzy razy droższy od pamięci "noname" o tej samej pojemności. Ale
z drugiej strony masz szybką i niezawodną pamięć, markową pamięć która
nie będzie stwarzała problemów. A czy warto to musisz zdecydować sam ;).

Wonder.