Re: Pojemność płyt CD-R

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 00:45:42 MET

> Czy może ktoś z Was wie, co mówi specyfikacja ISO nt. pojemności
> płyt? Ile fizycznie da się upchnąć na 12 cm. krążek.
> Płyty LG 700Mb mają u mnie 79:54 (min:sek) pojemności co daje ca. 703 Mb.

To jest tak jakby nominalna pojemnosc plyty. Faktyczna jest nieco wieksza! W
zaleznosci od producenta 1min,2min czasem nawet 2,5 chyba na plytach
Philips'a! Tylko ze zeby nagrywac takie krazki (ponad 79.54) nagrywara musi
spelniac overburning. Pierwsze jakgdyby 6sek ktorych Ci brakuje ida na TOC.

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm