Re: Pytanko

Autor: Widmo (widmo2k_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 19:33:44 MET

Kaczor napisał(a):

> Witam
> Jak moge dowiedziec sie, ktora mam wersje plyty Abit BH?
> Czy jest jakis programik do tego?
> Pozdro
> Marcin

Z tego co ja dobrze pamietam starsza wersja 1.0 nie miala kolorowych
gniazd do portow, gniazd ps/2, nowsza 2.0 juz miala. Te kolorki sa
zgodne z jakas specyfikacja, o ktorej kiedys czytalem ale teraz mam
pustke w glowie. Ponadto wersja plyty jest wypisana na samej plycie pod
gniazdem ISA na samym dole.
Przy czym nie jest to jak zapewne zauwazyles rozwiazanie programowe, a
ponadto na 100% nie moge powiiedziec, ze tak jest.

pozdrawiam
SK

PS.
Mialem taki program co sprawdzial wersje biosu i po tym moznaby dojsc,
ale wyparowal mi kiedys wraz z calym C:, ponadto zam napis w dole plyty
powinien powiedziec duzo, potem http://www.abit.com.tw
sk