Kto wie jak otworzyc 1/2 HD ?

Autor: gara (gara_at_go2.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:01:53 MET

Mam pytanie techniczne do grupy.- Prosze o pomoc-Kto wie?
>Jak otworzyc druga nieczynna czesc twardego dysku,aby nie skasowac
systemu? Pracuje na Windows 98,

>Dysk twardy jak sie okazalo ma 1 (jedyna)aktywna partycje o pojemnosci
calkowitej
dysku HD tj.4,2 Gb (Nie jak wczesniej 03.12.br pisalem,ze ma dwie partycje)
Jednak po uruchominiu Win 98 w informacjach o systemie dysk twardy
wykazuje calk.pojemn.2 Gb z czego 1,4 jest zajeta, a 0,6 wolna.O co tu
chodzi?
Jesli ktos ma na to rozwiazanie to prosze o odpowiedz.

Dysk ma zrobiony FAT 32.Jak uruchomic te druga czesc bez formatowania
calego dysku na nowo,bo taka operacja -wiadomo usunie caly system
pomysl jak to rozwiazac bede wdzieczny prosze o odpowiedz.

gara_at_go2.pl