Re: Duron600 - nie kreci

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 12:16:12 MET

On Fri, 08 Dec 2000 08:25:05 +0100, Marek Mackiewicz
<srip_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Jak w temacie na Abit KT7Raid, mostki zamalowane (lakier), idzie
>swobodnie na 650 a dalej.. Poszedl na 750 (chodzil stabilnie przez pare
>godzin) ale po wylaczeniu juz nie wstal. Po kazdym zwisie - wyjecie
>karty graficznej, przelozenie do drugiego komputera, inicjacja,
>przelozenie, reset CMOS i zabawa od nowa.
>Seria AKBA 0029XPEW. Moze jakies sugestie?
Ja bym podejrzewal mostki; chociaz seria procka tez jest wazna -
lepiej/gorzej sie kreca.
Natomiast z tym przekladaniem to cos nie tak - jak ja sobie za duzo
pozwole i mam zwis na starcie, to wystarczy zrobic clear CMOS i juz;
gdybym mial takie cyrki odstawiac, tobym sie pocial - i to co najmniej
kilka razy..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl