Re: HP LJ 2100

Autor: Wojciech Gajda (wojtek_gajda_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 09:01:35 MET

Użytkownik Mario <mario_at_skrzynka.getin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90o9gg$lvt$1_at_mail.insert.com.pl...
> Witam!
> Mam problem z drukowaniem polskich czcionek na HP LJ 2100 spod Excela (97
> 2000) . Czy to moze byc wina sterownika?
> Za wszelka pomoc wielkie dzieki.

Witam!
Mialem podobny problem, choc u mnie bylo brak polskich liter prawie we
wszystkich aplikacjach. Rozwiazaniem problemu bylo zaintalowanie nowego
sterownika (choc to nie byla jego wina) i odinstalowanie pakietu fontow jaki
jest dolaczony do drukarki lub dostepny na stronie HP (to on byl winowajca).
Od tego czasu mam polskie litery we wszystkich aplikacjach Office97.

Wojtek