W jakiej cenie historia (P200MMX + 32MB+plyta)?

Autor: Pawel Piszczalkowski (P.Piszczalkowski_at_adb.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 09:41:58 MET

Hej wszystkim!
Znajomy sie pytal w jakiej cenie moze byc cos takiego jak: Pentium tak
okolo200Mhz MMX, z 32MB ramu i do tego plyta. Chodzi mi o ceny za jakie
mozna to dostac na gieldzie we wroclawiu. Mam tu na mysli ceny za jakie w
80% na pewno kupie a nie ceny najnizsze za jakie moge takie podzespoly kupic
(jak mi sie przypadkiem uda).
Wiec jest ktos na liscie kto zna ceny gieldowe?
Wielkie dzieki!

Pawel Piszczalkowski