Re: Co wybrać?

Autor: Jano (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 01:32:23 MET

>Po prostu wole intela i juz!( a mam ku temu podstawy)
>I wiem ,ze nie jestem sam:-))

>Powinieneś poszukać kolegów na >pl.soc.religia.fanatyzm :)).

Chyba kolego nie zrozumiales do konca tego o czym pisalem.Czytaj uwazniej
,ze zrozumieniem-jak radzila pani od polskiego w 8 klasie.
A co wobec tego radzisz wielbicielom(ba-fanatykom) AMD ,ktorzy zalewaja
grupe swymi postami typu:" Nie kupuj Intela ,tego gowna,tylko cudowne
supermocne AMD-ki"?Sadzac po twoim poscie,chyba tez do nich nalezysz...
Jano