winfast geforce 2mx i asus p3v4x

Autor: zoltan (zoltan_at_tti.com.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 00:41:04 MET

ostatnio kupilem winfast geforce 2mx i plyte asusa P3V4X
zarowno karta jak i plyta sa AGP x4 - prawda?
ale mam problem pomimo usilnych staran, ustawien w biosie i sterownikow nie
udalo mi sie uruchomic AGP x4

drivery 4in1 po zainstalowaniu zaleznie od trybu inormacja byla nastepujaca
- drivery plyty AGP normal mode: Status dzialania karty: agp x1 (support x1,
x2, x4)
- drivery plyty AGP turbo mode: status dzialania karty: agp x2 (support x1,
x2) -- ginie gdzies AGP x4

mam zrobiony update biosu karty do ostatniego i jedynego dostepnego na
stronie producenta.

Jezeli uzyje programiku nvtweek mam mozliwosc ustawienia AGP x4 ale
zaobserwowalem notoryczne zwisy.

Pamietram ze w ktoryms momencie karta dzialala x4 bez zabaw z nvtweek ale
nie wiem czy przed updatem biosu czy w innych okolicznosciach - ale wtedy
wieszal sie 3DMark 2000 choc Q3 chodzil idealnie

Pomocy.