problem z sieciowka

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 23:52:27 MET

Jest sobie sieciowka SMC na ISA w sieci
na BNC (i na TCP IP). Problem jest taki, ze
po jej wlozeniu i zainstalowaniu (win 98 se)
modem zewnetrzny zaczyna bardzo dlugo
negocjowac polaczenie (ok.50 sek.), po czym
dochodzi ono do skutku - z tym, ze
nic potem na sieci nie mozna zrobic (programy
zachowuja sie jakby nie byly online), mimo,
iz faktycznie polaczenie istnieje.
Karte instalowalem tez jako zgodny z NE2000,
objawy identyczne. Brak jest jakichkoliwek konfliktow,
problemow w dzialaniu sieci.
Nie pomogly zmiany przerwan,
slotow, nawet robienie profili uzytkownikow z
wylaczona karta.
Moze ktos sie spotkal z takimi objawami ?
bo ja osobiscie pierwszy raz mam cos takiego.
Restza konfigu to: TNT2 64, celeron, ECS p6bat ap,
modem pentagram diablo 56Kb.

Andy