Re: Blaster Live - trudne pytanie...

Autor: Artur 'Bzyk' Frydel (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 23:25:48 MET

On Thu, 07 Dec 2000 12:09:12 +0100, ?ukasz Kozik
<lukasz.kozik_at_bardex.com.pl> wrote:

>Witam
>
>jaki jest zakres potencjalow pracy na wejsciu LineIn
>oraz jaka jest opornosc wejsciowa???
>
>Czy moze udaloby sie to gdzies sprawdzic? Moj problem
>jest taki, ze tym samym sygnalem (z tego samego wyjascia
>tego samego wzmacniacza m.cz.) jestem w stanie bez
>problemu wysterowac karte Yamaha, ale dla SB 1024 Live
>ten poziom sygnalu jest zbyt maly!!!
>
>Czy mozna jakos zmienic ustawienia SB 1024 Live aby
>byal ona "czulsza"?

Mozna. Tez miałem ten problem. Rozwiazaniem sa sterowniki APS
http://www.olsza.krakow.pl/~muzyka/Apslive1.8.zip

Jeśli chcesz dowiedziec sie czegos wiecej to zajrzyj na
pl.rec.muzyka.bin albo zapraszam na priva.
Te stery warto miec, chocby ze wzgledu na to, ze sa to pierwsze
sterowniki ASIO dla Live!

--
Bzyk
" Czyz wazne z kim sie jada, byle kuchnia byla dobra."