Odp: kable z pradem a skretka

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 23:20:25 MET

Użytkownik "Serdeczny Lipton" <szit_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> cze!
> mam taki problem wlassnie - krzyzuja mi sie (tzn.beda) skrentka z
zasilaniem
> czy to nie bedzie zakłocac pracy sieci ?
> czy konieczna jest budowa osobnej lini zasilania do calej sieci?

AFAIR normy mówią o zachowaniu odległości pomiedzy korytkami min. 60 cm. A
normy po coś są. Może nie stać się nic a może stać się wszystko.
osobna linia zasilania dla całej sieci to IMO też nie wymysł ale
konieczność. Coś co podłączone do zasilania co sieje zakłóceniami po
wszystkich gniazdkach nie jest zbyt zdrowym rozwiązaniem. Mając osobne kable
i gniazdka można skutecznie wymóc na użytkownikach zakaz podłączania do nich
innych urządzeń poza składnikami sieci.

--
PiKo
pkonc_at_poczta.onet.pl