Re: Jak skopiowaćuszkodzonądyskietkę?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 22:24:48 MET

?

> Witam,
>
> Proszę nie krzyczeć NTG - problem dotyczy jak najbardziej sprzętu czyli
> dyskietki ;-)
>
> Muszę wysłać do oddziału program który ma klucz aktywujący na dyskietce
ale
> przed tym chciałbym ją skopiować w celach backupu bo znając życie za pół
> roku nikt nie będzie mógł jej znaleźć.
> Dyskietka jest zabezpieczona bad sektorami na pewnych obszarach oraz
wpisami
> o nieistniejących sektorach. Jakim programem mogę ją skopiować? Popularne
> [...]
kiedys, ale to naprawde bylo kiedys
uzywalem do tego NDD norton disk doctor
byl to dosowy program
pozniej winowego scandiska
dawno tego nie robilem ale
mozesz sprubowac sprawdzic dysk obecna wersja scandiska
jak wykryje jakis blad na dysku
to przeniesc dane z uszkodzonych obszarow
na dobre obszary i wtedy mozesz ja normalnie skopiowac
nie wim czy o to Ci chodzi ale mozna
 sprubowac

powodzenia

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet