Flatron 795 - Szerokosc ekranu - GRRRRrrrrrrrrrr.

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 19:51:14 MET

Mam nastepujacy problem ( i jestem z tego powodu bardzo zly ):

moj Flatronik nie trzyma ustawien szerokosci ekranu. Ba : nie da sie ustawic
tej szerokosci tak , aby caly np desktop byl widoczny na ekranie monitora.
(Windows ME). Jesli chodzi o grafike to mam Geforca2MX MSI. Nie wiem czy to
normalne ( wczesniej bylo dobrze ) - moze to problem sterownikow ??? (
wersja 6.49 ). W Dosie i przy POST kompa jest podobnie tylko ze tu juz da
sie poprawic.

Czy ktos wie jak to mozna naprawic ??? Moze to kwestia jakichs ustawien o
ktorych nie wiem :(((
Moze sterownikow ....... Grrrrrrr ... jestem bardzo zly - nie chce mi sie
latac z monitorem do serwisu :((((

Pozdrawiam

Michal Rymaszewski