Re: dyski Samsunga

Autor: ernest (ernest_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 19:08:18 MET

Nowe dyski sa zazwyczaj szczelnie zamkniete w fabrycznych foliach. Folie
takie moga buc otwarte, ale tylko na kilka cm i to z boku, tam gdzie sie
przykleja naklejke gwarancyjna.
Druga rzecz to obecnosc kurzu! Jesli elektronika jest zakurzona (nawet
delikatnie) to oznacza, ze dysk iles tam godzin ma za soba.
Trzecia rzecz to sam sprzedawca. Ja kupuje na gieldzie w Warszawie tylko u
"wybranych" przez moje doswiadczenie sprzedawcow. Jeszcze sie nie zawiodlem.