Re: Opinie o Windows ME

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 15:15:00 MET

> ogolnie kicha, po pierwszej probie instalacji dalem spokooj, nie potrafil
> nic zapisac do folderu Program Files (wszystkie dlugie nazwy ucinal mi do
8
> znakow), kicha, kicha, i jeszcze raz kicha, poczekaj na Win me SE (chyba
> bedzie , no nie?)

tak mnie ta wiadomosc zaintrygowala ze zaczelem sprawdzac
dlugie nazwy w katalogu Program Files i na calym twardzielu
rezultat:

 katalog o nazwie: "DirectX Uninstaller v.12" znacznie ponad 8 znakow
"ShadowFactor" rowniez ponad 8 znakow
"Mjuice Media Player" nie da sie ukryc tez ponad 8 znakow

poza katalogiem Program Files:
"Downloaded Program Files"
"Temporary Internet Files"
"Serwer WWW - Dream Network (c) 1999-2000_files"

nazwy plikow
"Need For Speed - Porsche Unleashed" nie da sie ukryc ponad 8 znkow
"602Pro LAN SUITE - Control Access"
"LAN Zone - Sieci Lokalne1"

UNS - usterki nie stwierdzono
czy ty czasem nie pomyliles win me ze starym poczciwym dosem (ktorego juz
win me
nawiasem mowiac nie ma) ktory nie obslugiwal dlugich nazw plikow i katalogow

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet