Re: Problem z tuszem do HP 930

Autor: kuba (kuba_at_prometeus.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 15:11:38 MET

niestety - HP. mam doczynienia z tymi drukarkami od 5 lat. Niestety drukarki
HP są cienkie i wadliwe, trzeba czasami sie niezle nagrzebać żeby chodziły
poprawnie. Bardzo często występuje komunikat o zmianie tuszu, często się
wieszają w trakcie drukowania.
Ale może to ja mam takiego pecha ;-).
Masz nowy pojemnik z tuszem czy regenerowany?
jeśli ponownie napełniamy to kup nowy może pomoże...