Re: Problem z restartem (MSI6330 i Duron)

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 13:09:59 MET

> Pacjent: MSI-6330 (K7T Pro 2), Duron 600_at_900.
> Objawy: Po restarcie komp sie nie uruchamia, trzeba uruchomic go z
> wcisnietym insertem (defaultowe ustawienia biosu) i zrobic potem
> save&exit.

Dość niedokładnie opisałeś objawy. Czy tylko po restarcie?
W którym momencie się zatrzymuje po restarcie? Restart to
u ciebie przycisk reset czy "uruchom ponownie" z Menu
Start/zamknij w Windows.
Zamyka się bez problemów? Włącza się bez kłopotów?
Może sprawdź w panelu sterowania/opcje zasilania, zakładka
zaawansowane - przyciski zasilania. W obu okienkach
"...przycisk zasilania" oraz "...przycisk uśpienia" powinno być
"stan gotowości". U mnie po przełączeniu "...przycisk zasilania"
na "wyłącz zasilanie" komputer po restarcie się zawieszał na
amen, i pomagał tylko zimny reset. Przy zamykaniu windowsa
też się zresztą zawieszał.
Pozdrowienia.
Wonder.