Re: CD-RW i audio - help!

Autor: Widmo (widmo2k_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 12:49:16 MET

Maciej Lankowski napisał(a):

> Natomiast kiedy nagram płytkę audio na CD-RW - wieżyczka widzi płytę i
> ją odtwarza, ale z trzaskami niemiłosiernymi.
> Nośniki Verbatim i Sony.
> I teraz oczywiście pytanko - czy istnieją nośniki CD-RW takie, aby nie
> było problemu z ich odtwarzaniem na normalnych wieżyczkach?

Hej!
U mnie z kolei absolutnie zadnego problemu nie ma przy czym nagrywam 2x na
Philips cdd3610 plytki czytaja sie w Pioneer deh2100 (w aucie) bez
problemow, jako nosnik mialem akurat pod reka BASF'e. Mozesz sprobowac, albo
po prostu nagraj wolniejsza predkoscia 2 - moze to cos pomoze. A i tak w
ogole to te plytki co testowalem nagrywalem track-at-once.

> Berberek

SK