Re: TNT2Pro i tuner TV PixelView

Autor: Tomasz Dranka (misiek_at_rek.admin.pk.edu.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 11:28:32 MET

Hey!

Andys napisał(a):
> Problem polega na tym, że jedynym sensownym trybem pracy tunera TV jest
> Overlay, którego nie mogę wymusić na żadnych sterach do TNT2. Tak na
> prawdę tuner dekoduje w tym trybie tylko karta nie jest w stanie tego
> poprawnie wyświetlić. Dodam, że system to WinME (sprawdzałem też na
> Win98SE), płyta to Abit KT7 na VIA KT133.

Instalacja driverow do karty graficznej (TNT2) ver.2.40 (bardzo
stare...) powinno pomoc. Tak proponuje sam Prolink. Do sciagniecia:

http://www.prolink.com.tw/download/vga/tnt2/w9x_240b.zip

Ewentualnie mozna jeszcze wybrac "Primary Service Only" zamiast TNT2 w
konfiguracji tunera.

To wszystko pod warunkiem, ze karta tunera TV jest wlozona w odpowiedni
slot - najlepiej czwarty (liczac od AGP).

Pozdrowienia.

Tomasz Dranka