Re: Romeo&Juliet napisane przez MKS

Autor: Zrathen (admin_at_blackwidownet.prv.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 08:29:14 MET

SRATATATA ..... a na AVP to pewnie nic nie ma :) ?
nawet do blebli było już po 24 godzinach (nowe uaktualnienie) .....

--
Zrathen
admin_at_blackwidownet.prv.pl
> Nie mogę się oprzeć wrażeniu że Romeo&Juliet zostało napisane przez MKS,
czy ktoś ma podobne spostrzeżenia? Tylko na str. tego
> producęta oprogramowania można było niemal natychmiast znaleźć opis jak
usunąć ten wirus i niemal wszystkie inne str. opisujące go
> miały odnośniki do niej. Zastanawia mnie również lokalny charakter tego
wirusa, na zagranicznych str. prawie o ni nie słychać - czy