Re: athlon?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 20:53:58 MET

Rafał Leszczyński <lesarc_at_interia.pl>

> Uslyszalem opinie ze pewne programy nie pracuja pod athlonem.
I myślę, że to szczera prawda!
Ale czy te programy pracują pod Intelem?
Czy one powinny pracować pod AMD/Intelem?

> Wydaje mi sie to delikatnie bzdura, choc nigdy nic nie wiadomo.
Mam Athlona i nie zgłaszam żadnych problemów!
(z nim związanych)

> Chodzi mi glownie o programy cad i graficzne.
Jest taki program Paint, czy jakoś tak...
Wszystko inne pracuje przy FSB 115 MHz, a nawet 116 MHz,
a ten program wymaga spuszczenia z tonu do 112 Mhz...
(w nominale -- ma być 100 MHz)

Ale poza tym -- wszystko OK. :)

Kiedy kupowałem Athlona (koniec ubr.)
było niewiele informacji z praktyki,
ale teraz jest inaczej. :) Wówczas
wielu mądrych i mądrzejszych widziało
(w swych wizjach!)
liczne niedoróbki i nie mogło się
nadziwić takim jak ja, którzy wywalają
pieniądze w błoto! A ja, dzisiaj, po
niemal roku używania, mogę napisać,
że jestem bardzo mocno zadowolony
i ani przez chwilę nie żałowałem
swego wyboru, choć wielu mądralńskich
malowało przede mną straszliwe wizje...

Ich wiedzę proroczą wyceniam na zero!
Ich fachowość w zakresie budowy/serwisu
komputerów -- niewiele wyżej!
Potrafią (być może) wstawić
prawidłowo procesor w podstawkę,
podłączyć wiatrak, wkręcić
wkręt i odpowiedzieć na podchwytliwe
pytanie typu:
 -- czy na pewno chcesz instalować Windows 9x:
     -- tak/nie?
ale niewiele ponadto, czego dowody
dają później, gdy się im zadaje
bardziej skomplikowane pytania...