SY-P1 Multifunction PCI Platform

Autor: Przemysław Ryk (fiku_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 03:31:23 MET

Cześć

Kolega prosił mnie o zrobienie mu porządku na komputerze. Jak zobaczyłem
jaki tam bałagan, to jedynym możliwym wyjściem stała się reinstalacja
systemu. I zaczęły się schody...

System zainstalował się poprawnie, wobec czego zabrałem się za instalację
sterowników karty graficznej, dźwiękowej itp. Problem mam z kartą
dźwiękową - instalowałem sterowniki z dostarczonego CD (nie było wersji dla
Windows '98, zainstalowałem więc te dla Windows '95). Niestety przy starcie
systemu komputer najpierw drze się, że jedna z bibliotek DLL jest błędnie
powiązana (sprawdzałem w rejestrze - brak odwołania do takiej biblioteki).
Przy próbie odtwarzania plików dźwiękowych WAV'y wprawdzie słychać, ale
tylko ich fragmenty - 2 sekundy dźwięku i cisza, 2 sekundy i cisza. MIDI w
ogóle nie jest odtwarzane.

Przekopałem dzisiaj wszelkie możliwe strony z driverami, ale nie udało mi
się znaleźć do tej karty sterowników. Wobec czego prośba - jeżeli ktoś z Was
wie co to może być za karta (komputer jest zaplombowany, tak że nie mam się
jak dostać do środka, by sprawdzić co za napisy są na scalaku), albo gdzie
znaleźć poprawnie działające w Windows '98 sterowniki - byłbym bardzo
wdzięczny za info.

Posta wysyłam na pl.comp.pecet i pl.comp.os.win95 - prosiłbym w miarę
możliwości o odpowiedzi na priv (FUT ustawiłem, mam nadzieję, że poprawnie).

--
Przemysław "Maverick" Ryk - webmaster
http://www.wsb.edu.pl; http://www.gamesarena.pyrland.pl/strategzone/