Re: Podstawa do reklamacji dysku twardego

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 21:52:19 MET

Wagus wrote:

> są ok
> Nawet, gdy dysk za kazdym razem robi kilka(naście) prób odczytu uszkodzonych
> sektorów?

Może nie urojone, ale chwilowo przemagnasowane: rok temu przy zaniku
zasilania, zrobiło mi się kilka BADÓW na dysku Quantum - żadne formatowanie
nie pomagało: po prostu bady i już...
Po miesiącu spróbowałem znowu: odznaczyłem bady i NDD - nic nie znalazł :-?
Od tego czasu nie ma żadnych badów (a dysk jest dość intensywnie
użytkowany...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|