128MB PC-133 (???) Infineon

Autor: Wojt_at_s
Data: Wed 06 Dec 2000 - 23:07:24 MET

kupilem sobie taka kostke
na kostce flamastrem napisane 128/133 (?)
na papierku gwarancji tez jako 128MB PC-133

scalaki: 16x Infineon HYB 39S64800CT-8

zastanawia mnie czy to aby napewno kosc zgodna z PC-133
(na pamieci nie ma zadnych naklejek poza stickersami gwarancyjnymi),
po zapuszczeniu programiku odczytujacego info z EEPROMu "spdinfo.exe"
z pakietu Sandry2000 ladnie wykrywana jako kosc 6-2-2-2
a w pozycji : "Intel Specification cos tam" jest: PC-100

poza tym z reguly cyfra po myslniku na scalakach (tutaj 8)
mowi o czasie dostepu w nanosekundach i dla 8 cos
nie bardzo mi pasuje zeby to bylo pc-133

Czy te Infineony sa tak sprzedawane jako "133" czy firma ktora je
sprzedaje
nabiera ludzi ?