Aver TV Capture98 vs ATI TV-Wonder

Autor: Patryk Wierzbanowski (william_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 22:44:05 MET

Witam szanownych grupowiczow !
Przygotowuje sie wlasnie do zakupu karty telewizyjnej i mam pewien dylemat.
Ktora z wymienionych w temacie kart wybrac? Chodzi mi przede wszystkim o
pewne porownanie tych kart - jakosc obrazu, dekodowanie itp. Wg producentow
to ta ich jest najlepsza ;) (oczywiscie o dekodowaniu nie wspominaja).
Slyszalem tez cos o jakiejs karcie Genius VideoWonder Pro II. Podobno chodzi
na chipie BT878 (plus przy dekodowaniu(?)). Moze ktos moglby mi pomoc w
wyborze?
Dziekuje z gory za wszelkie opinie :) jak i propozycje ew. innych ciekawych
kart (ograniczenie cenowe - do 500 zl)...

Pozdrawiam wszystkich...

Patryk Wierzbanowski
william_at_ds2.pg.gda.pl