Re: ABIT

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 22:04:19 MET

> On 6 Dec 2000 07:35:14 +0100, Silverman_at_go2.pl (Krzysiek) wrote:
>
> Mam (osobiscie uzywam znaczy) Abita KT7 RAID D600>980, Abita KT7
> D600>950 i Abita BP6 2xCel400>600 i jestem zadowolony. Tylko KT7
> sprawia mi problem: nie zawsze startuje - ale podejrzewam tu TNT2 M64;
> wloze cos innego i zobacze..
> Poza tym swietne plyty, dobrze rozplanowane, bez zadnych jumperow czy
> DIPow, wszystko, co trzeba, jest w BIOSie.
>
> Pozdrawiam
> Jarek

to ze one sa rozplanowane to jest tylko kosmetyka
a soft menu jest juz standardem
(az sie lezka w oku zakreci jak wspomne kupe zworek
na plytach za czasow 386 i 486)
a ta KT7 nie wlancza sie wogle czy wlamncza sie zasilanie
ale plyta jest martwa czy obraz jest ciemny a pc-traba
wydaje dzwieki jak to ostatnie to poprostu masz
zaslabo wcisnieta karte
jak sparawdzisz to odpisz

powodzenia

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet